sábado, 11 de julho de 2015

A FUNÇÃO SOCIAL DAS PROFECIAS // LA SOCIA FUNKCIO DE LA PROFETAĴOJ



 

A FUNÇÃO SOCIAL DAS PROFECIAS


Todas as pessoas, inclusive as pessoas planetárias, inexoravelmente têm de evoluir. A lei de evolução é uma lei universal, portanto, divina.
Chegou a vez da pessoa planetária Terra dar um salto de qualidade para um patamar evolutivo imediatamente acima do atual, em diversos aspectos, independentemente da colaboração das pessoas individuais e coletivas que a habitam e que formam essa gigante sociedade chamada humanidade.

****

Em derredor e acima de nosso planeta, há, por assim dizer, um calendário de acontecimentos cósmicos, com efeitos positivos e negativos, bons e maus, que já está se cumprindo independentemente dos gostos e quereres dos seus moradores.
Esses acontecimentos prosseguirão nos próximos anos, como parte de um inexorável processo transicional do planeta, que deixará de ser um mundo de provas e expiações, para ser um mundo de regeneração, com uma substancial elevação do tônus vibratorial em todas as suas camadas materiais (ar, água, crosta, centro do globo e pensamentos) e dimensionais (ou espirituais) circunjacentes, superjacentes e intrajacentes.
Agora, quanto aos detalhes, forma de abalos transmutacionais e datas precisas dentro do grande período transicional, estas serão em princípio condicionais, podendo passar do tempo previsto, se antecipar ao tempo previsto, ocorrer de forma aumentada ou diminuída em relação ao previsto por nós, seres humanos, ou simplesmente poderão não acontecer.
O fator decisivo para o dia preciso de cada acontecimento previsto ainda será a mente humanitária e suas ondas de pensamento transformadoras, que, quando atuam em grupo e em sintonia, podem densificar camadas energéticas mais destruidoras do que a camada de ozônio. Podem provocar tufões, maremotos e terremotos, como podem acender a luz positiva do amor em escala global e antecipar a Nova Era, sem que precisemos transitar por uma via tão dolorosa como a que se multianuncia para breve.
Por isso, vale a pena sermos alertados pelas profecias, para chegarmos no além-transição da melhor forma possível, e também para que a própria transição se dê da melhor forma possível, com o auxílio da nossa paz e esperança convertidas em fé e em caridade socorrista.
Mas, com dor ou sem dor, a transição de um tipo de mundo terráqueo para outro, melhor, é inevitável.
Apenas a forma como podemos transitar em nível de comportamento, quer individual, quer coletivamente, é opcional. Poderá ser dolorosa, por uma via crucis, ou suave, por uma via lucis. Depende principalmente do comportamento das pessoas da atual e decisiva geração.
Só não deixará de acontecer o que tiver de acontecer em seu período certo, o tempo de Deus, o tempo que Deus definiu para acontecer o que terá de acontecer especialmente com nosso planeta. Os sinais da grande mudança já estão por toda parte. Vejam “todos os que têm olhos de ver e ouvidos de ouvir”.
O único evento que não terá lógica de acontecer é o fim de tudo que é resultado da criação divina, inclusive os elementos da natureza e os seres humanos, quer encarnados, quer desencarnados.

“Depois disto vi quatro anjos em pé nos quatro cantos da terra, retendo os quatro ventos da terra, para que nenhum vento soprasse sobre a terra, nem sobre o mar, nem contra árvore alguma.” – Apocalipse, 7:1

Bem acima da força das ondas pensamentais humanas está a força de seres espirituais superiores, que também têm o poder telecinético de interferir na natureza de qualquer mundo ou dimensão do nosso sistema solar, para beneficiarem o planeta Terra em sua transição. E é sabido que milhões deles (os anjos referidos no Apocalipse) estão aportando em miríades no nosso planeta, provindos de mundos superiores, com missões iluminativas de indivíduos e de coletividades. Certamente, têm a missão também de juntar forças mentais para a produção de escudos protetivos contra catástrofes e cataclismos onde não devam ocorrer e até de desviar o curso ou alterar os efeitos de energias de alto poder destrutivo.

Eu sei que tudo o que Deus faz, permanece eternamente.” – Eclesiastes, 3:14.

[Preliminarmente, queremos deixar claro que não somos expertos em Bíblia nem em interpretação de verdades bíblicas. Citamos essa passagem aí, como citaremos muitas outras no decorrer dos nossos textos, apenas por vermos nelas fontes contextuais ilustrativas de nossos arrazoados. Entretanto, cada verdade bíblica admite muitas interpretações, inclusive intercontraditórias, a depender das correntes de interpretação e das traduções, que também têm seus desvios traidores. Essa mesma passagem de Eclesiastes, 3:14, que nós vemos como uma esperança, uma segurança de permanência da Terra no futuro das eras, aparentemente entra em colisão direta com aquel’ outra de Segunda de Pedro, 3:7, que assim textua:mas os céus e a terra de agora, pela mesma palavra, têm sido guardados para o fogo, sendo reservados para o dia do juízo e da perdição dos homens ímpios.”]

****

Não existe tempo absoluto para Deus. As noções mesmo sobre eternidade e não eternidade (assim como sobre “céus”, “terra”, “fogo”, “juízo”, “perdição”) são relativas. Deus está acima dessa limitada dimensão chamada tempo, embora esta seja igualmente uma criação Sua. O tempo, como nós o concebemos, só se manifesta em uma única direção, sobre um espaço mobilizado por uma ação. O tempo de Deus, contudo, manifesta-se transversalmente em todas as direções e dimensões.
Nenhuma previsão humana ou mesmo espiritual é garantida sem que coincida com o tempo de Deus, inclusive qualquer uma que descreva repercussões durante o futuro cumprimento de alguma outra previsão.
Só uma previsão é plenamente garantida de acontecer a todas as pessoas, sejam humanas ou espirituais, individuais ou coletivas: a evolução. Essa imposição inexorável vale, também, para as pessoas planetárias, a exemplo agora da Terra e sua humanidade espalhada em suas várias regiões e circundimensões.
A forma, o tempo e as condições da evolução é que variam entre os moradores de cada planeta e entre os planetas de cada sistema. A evolução é sempre um processo individual.

“Lugar escuro e caliginoso é o futuro; a candeia que alumeia são as profecias; o sol que há de amanhecer é o cumprimento delas. E enquanto este sol, que será muito formoso e alegre, não aparece, não coroa os nossos montes, o que só agora podemos e devemos fazer é levar a candeia das profecias diante, e com a sua luz (ainda que luz pequena) entraremos no lugar caliginoso e escuríssimo dos futuros, e veremos o que neles se passa.” - Padre Antonio Vieira, em seu livro “HISTÓRIA DO FUTURO”

 As profecias não se cumprem como descritas através de suas costumeiras linguagens mitológicas ou imagéticas, e principalmente não se cumprem em datas previstas segundo as medições dos nossos calendários. Por uma questão de lógica espiritual, é de se crer que o supervisor maior dos fenômenos proféticos, que é Deus, não está adstrito nem subordinado ao calendário de nenhum povo da Terra, muito menos a este nosso calendário gregoriano. [Qualquer objeto, contudo, inclusive um calendário, pode estar sendo usado ou já ter sido usado por Espíritos superiores, para predizer coisas importantes que acontecerão futuramente. Tudo é mídia.]
No caso das profecias relacionadas à mudança de padrão vibratorial da Terra, que têm a ver diretamente com as qualidades éticas e morais de cada um de seus moradores e da prevalência de padrões vibratoriais coletivos, é de se esperar surpresas quanto ao tipo dos grandes eventos geopsicossociovibratoriais e quanto a datas e locais de epicentros de catástrofes.
Embora nem todos venham a ser atingidos pelas catástrofes, ninguém está livre de sofrer a incidência de alguma delas, direta ou indiretamente. Por isso, dada a grande condicionabilidade extrínseca e intrínseca para o cumprimento das profecias de destruição, prudentemente não devemos pagar para ver de braços cruzados o que, quando e como acontecerá. Mas o refúgio é o próprio íntimo, porquanto não existe sofrimento, se a dor não atinge a alma. E devemos nos proteger na cidadela do próprio coração, desde já. Os abalos, quer no plano material, quer no plano espiritual, já estão em curso, em parelha com as muito boas novas em todos os campos das atividades humana, espiritual e natural.

 

LA SOCIA FUNKCIO DE LA PROFETAĴOJ


Ĉiuj personoj, inkluzive la planedajn personojn, nepre devas progresi. La leĝo de Progreso estas universala, do, Dia.
Jen alvenis la vico por ke la planeda persono Tero faru kvalitan salton al evolua etaĝo tuj supra ol tiu nuna, en diversaj aspektoj, sendepende de la kunlaboro de la individuaj kaj kolektivaj homaj personoj, kiuj loĝatigas ĝin kaj konsistigas ĝian gigantan socion nomatan homaro.

****

Ĉirkaŭ kaj super nia planedo estas, por tiel diri, kalendaro de kosmaj eventoj jam okazantaj, sendepende de la ŝatoj kaj voloj de ĝiaj loĝantoj.
Tiuj okazaĵoj daŭros dum la venontaj jaroj, kiel parto de nebareblaj procezo kaj procedo de la tera transiro. Nia planedo ne plu estos “mondo por kulpelaĉeto kaj por provoj”, sed ekestos “transiĝa mondo”[1] aŭ mondo kun granda plialtiĝo de la vibra tono en ĉiuj siaj materiaj tavoloj (aero, akvo, tera krusto, tergloba nukleo kaj pensotavoloj) kaj dimensiaj (aŭ spiritaj) ĉirkaŭkuŝantaj, superkuŝantaj kaj intrakuŝantaj.

Tamen, rilate detalojn, specojn de transmutaciaj skuoj kaj precizajn datojn ene de la transira periodo, tiuj estos en principo kondiĉigitaj. Ili povos okazi post aŭ antaŭ la antaŭviditaj tempoj, aŭ povos okazi pli aŭ malpli intense kontraŭ tio antaŭvidita de ni, homaj estaĵoj, aŭ povos simple ne okazi.
La decida faktoro por la preciza tago de ĉiu antaŭvidita okazaĵo ankoraŭ estos la homara menso kaj ties transformaj pensondoj, kiuj, kiam moviĝas kunligitaj kaj en agordo, povas densigi energiajn tavolojn pli detruajn ol la mantelo de ozono. Ili povas kaŭzi uraganojn, martremojn kaj tertremojn, same kiel povas fari mondskale la pozitivan lumon de la Amo kaj anticipi la Novan Eraon, tiel ke ni ne bezonos trairi vojon tiel doloran, kia tiu, kiu multanonciĝas por baldaŭa tempo.
Pro tio, valoras la penon esti avertitaj de la profetaĵoj, por ke ni alvenu en la trans-transiron plej eble bone, kaj ankaŭ por ke la transiro mem okazu plej eble bone, per la helpo de niaj paco kaj espero aliiĝintaj en fidon kaj en helpan karitaton.

Sed, kun doloro aŭ sen doloro, la tera transiro de unu grado al alia, pli bona, estas neevitebla.
Nur la maniero, kiel ni povas sintene transiri, kaj individue, kaj kolektive, estas elektebla. Ĝi povos esti dolora, tra ia via crucis, aŭ dolĉa, tra ia via lucis. Tio dependos plej multe de la konduto de la homoj de ĉi tiu nuntempa kaj decida generacio.
Estos neeble ne okazi tio, kio nepre devos okazi en sia ĝusta periodo, nome la tempo de Dio, la tempo, kiun Dio difinis, por ke okazu tio, kio devos okazi ĉefe al nia planedo. La signoj de la granda ŝanĝiĝo jam rimarkeblas ĉie. Vidu ĉiuj, “kiuj havas okulojn por vidi kaj orelojn por aŭdi”.
La sola evento, kiu ne enhavas logikon por okazi, estas la fino de ĉio, kio estas Dia kreaĵo, inkluzive la elementojn de la naturo kaj la homajn estulojn, jen enkarniĝintajn, jen elkarniĝintajn.

“Post tio mi vidis kvar anĝelojn starantajn sur la kvar anguloj de la tero, retenantajn la kvar ventojn de la tero, por ke ne blovu vento sur la teron, nek sur la maron, nek sur ian arbon.” – Apokalipso, 7:1

Multe super la forto de la homaj pensondoj estas la forto de la superaj spiritaj estaĵoj, kiuj ankaŭ havas la psikotelekinezan povon interveni en la naturon de iu ajn mondo aŭ dimensio de nia sunsistemo, por favori la planedon Teron en ties transiro. Cetere, estas sciate, ke milionoj da ili (la anĝeloj cititaj en Apokalipso) estas alvenantaj miriade sur nian planedon, elvenintaj el superaj mondoj, kun iluminaj misioj ĉe individuoj kaj kolektivoj. Plej certe, ili havas ankaŭ la mision kunigi mensajn fortojn, por produkti protektajn ŝildojn kontraŭ katastrofoj kaj kataklismoj tie, kie ili ne devos okazi, kaj eble ankaŭ por deviigi la trajektorion, aŭ ŝanĝi la efikojn de energiaĵoj havantaj forte detruan povon.


Mi scias, ke ĉio, kion faras Dio, restas eterne.”La Predikanto, 3:14.

[Antaŭ ĉio ni nepre atentigu, ke ni ne estas fakuloj pri la Biblio nek pri interpreto de bibliaj veraĵoj. Ni ĵus citis tiun biblian pecon, same kiel ni citos multajn aliajn tra niaj venontaj tekstoj, nur pro tio, ke ni vidas en ili kuntekstajn ilustrajn fontojn de niaj pripensoj. Tamen, ĉiu biblia veraĵo akceptas multajn interpretojn, inkluzive interkontraŭdirajn, depende de la ĉenoj de interpretado kaj depende de la tradukoj, kiuj ankaŭ havas siajn perfidemajn deviojn. Tiu citaĵo mem de La Predikanto, 3:14, kiun ni vidas kiel iun esperigon, iun certigon pri daŭreco de la Tero en la estonteco de la eraoj, ŝajne rekte kolizias kun tiu alia de La Dua Epistolo Ĝenerala de Petro, 3:7, kiu tekstas tiele: “sed la nuna ĉielo kaj la tero per la sama vorto estas destinitaj por fajro, rezervate ĝis la tago de juĝo kaj pereo de malpiuloj.”]

****

Ne ekzistas absoluta tempo por Dio. La konceptoj mem pri eterneco kaj neeterneco (same kiel pri “ĉielo”, “tero”, “fajro”, “juĝo”, “pereo”) estas relativaj. Dio estas super tiu limigita dimensio nomata tempo, kvankam tiu ĉi estas same kreaĵo Lia. La tempo, kiel ni konceptas, nur manifestiĝas en unu sola direkto, sur spaco movita de ago. La Dia tempo, tamen, manifestiĝas transverse en ĉiaj direktoj kaj dimensioj.
Neniu homa aŭ eĉ spirita antaŭvido, inkluzive de iu ajn, kiu priskribos efikojn dum la estonta plenumo de iu alia antaŭvido, estas certa sen tio, ke ĝi koincidu kun la Dia tempo.
Nur unu antaŭvido estas plene certa okazi al ĉiuj personoj, kaj homaj aŭ spiritaj, kaj individuaj aŭ kolektivaj, nome: la evoluo. Tiu nepra postulo validas ankaŭ por la planedaj personoj, kiel ekzemple la nuntempa Tero kaj ties homaro disigita en siaj pluraj regionoj kaj ĉirkaŭdimensioj.
La maniero, tempo kaj kondiĉoj de la evoluo estas tio, kio varias inter la loĝantoj de ĉiu planedo kaj inter la planedoj de ĉiu sistemo. La evoluo estas ĉiam individua proceso.

“Loko malluma kaj nebula estas la estonteco. La kandelo, kiu prilumas ĝin, estas la profetaĵoj. La suno, kiu certe lumos, estas ilia plenumiĝo. Sed dum tiu suno, kiu estos tre bela kaj ĝoja, ne aperas kaj ne orkronas niajn montojn, tio, kion ni devas fari, estas porti antaŭen la kandelon de la profetaĵoj kaj per ties lumo (eĉ se malforta lumo) eniri en la nebulan kaj tre malluman lokon de la estontecoj. Tiel ni vidos tion, kio okazas en ili.” – Pastro Antonio Vieira, en sia libro “HISTÓRIA DO FUTURO”[2]

La profetaĵoj ne plenumiĝas, laŭ ili estas priskribitaj per siaj kutimaj mitaj kaj imagaj lingvaĵoj, kaj ĉefe ili ne plenumiĝas en datoj antaŭviditaj surbaze de mezuroj sur niaj kalendaroj. Pro demando de spirita logiko, estas kredinde, ke la Plej Supera kontrolisto de la profetaj fenomenoj, nome Dio, ne estas limigita nek submetita al la kalendaro de iu ajn popolo sur la Tero, des malpli al la gregoria kalendaro. [Iu ajn objekto, tamen, inkluzive de kalendaro, povas esti uzata aŭ uzita de superaj Spiritoj, por antaŭdiri gravaĵojn, kiuj okazos estonte. Ĉio estas komunikilo.]
Pri la profetaĵoj koncernaj al la ŝanĝo de grado de la tera vibrado, kio rilatas rekte kun la etikaj kaj moralaj kvalitoj de ĉiu el ĝiaj loĝantoj kaj kun la superregado de la kolektivaj vibrampleksoj, estas atendindaj surprizoj koncerne la tipon de la grandaj geopsikosocivibraj eventoj kaj koncerne datojn kaj lokojn de katastrofaj epicentroj.
Kvankam ne ĉiuj estos trafitaj de la katastrofoj, neniu estas libera de la trafo, rekta aŭ nerekta, de ia el ili. Tial, pro la ekstera kaj interna granda kondiĉebleco pri la plenumo de la detruaj profetaĵoj, ni, saĝe, ne devas riske atendi pasive la okazaĵojn, kiam ajn, kie ajn kaj kiel ajn ili alvenos. Sed la rifuĝejo estas la propra intimo, ĉar ne ekzistas sufero, se la doloro ne atingas la animon. Kaj ni devas protekti nin en la citadelo de la propra koro ekde nun. La skuoj, jen en la materia plano, jen en la spirita plano, jam estas okazantaj, flanke de tre bonaj novaĵoj en ĉiuj terenoj de la homa, spirita kaj natura agadoj.


DO NOSSO LIVRO VIRTUAL “CRÔNICAS DA TRANSIÇÃO” (publicado em partes mensais, entre agosto de 2011 e janeiro de 2013) // EL NIA VIRTUALA LIBRO “KRONIKOJ PRI LA TRANSIRO” (publikita en monataj partoj, inter aŭgusto 2011 kaj januaro 2013)




[1] Difinoj troveblaj en la libro “La Evangelio Laŭ Spiritismo”, la tria el la kvin de la serio nomata Spiritisma Pentateŭko.
[2]Historio de la Estonteco”.

Nenhum comentário: