domingo, 4 de agosto de 2024

Rebeca Andrade contando das suas dificuldades (rakontanta pri siaj malfacilaĵoj)



"Minha mãe não tinha dinheiro e eu faltava mais aos treinos do que ia. Ela ficava cansada de ir a pé e voltar do trabalho, quando me dava o dinheiro para a passagem.

Meu irmão então comprou uma bicicleta e me levava, mas às vezes ela quebrava. Ela pedia dinheiro emprestado para que não faltasse comida.

E como não sobrava, não podíamos comprar outras coisas. Roupa eu ganhava das pessoas que me conheciam e doavam"

 

Rebeca Andrade (ginasta multimedalhista nas Olimpíadas de Paris 2024)

"Mia patrino ne havis sufiĉan monon, kaj tial mi forestis de la trejnoj pli ofte ol ĉeestis ilin. Ŝi lacis irante kaj revenante piede de la laborejo, kiam ŝi transdonadis al mi la monon de siaj busbiletoj.

Tiam mia frato aĉetis biciklon kaj veturigis min trejnejen, sed fojfoje ĝi difektiĝis.

Mia patrino prunte petadis monon, por ne mankigi manĝaĵon al ni.

Kaj ĉar ne restadis mono, tiam ni ne povis aĉeti aliajn aferojn. Vestojn mi ricevis nur de homoj, kiuj konis min kaj faris donacojn."

 

Rebeca Andrade (multmedalita gimnastikistino en la Olimpiaj Ludoj de Parizo 2024)

 

 

Nenhum comentário: